Bên ta [Am]có những ước [F]mơ Tình [C] mẹ đầy hơn núi [Dm] sông UDO LINDENBERG - BLAUES AUGE (SONG) Year: 2016: Music/Lyrics: Tobias Kuhn Sebastian Wehlings: Producer: Andreas Herbig Henrik Menzel Peter "Jem" Seifert: AVAILABLE ON FOLLOWING MEDIA: Version: Length: Title: Label Number: Format Medium: Date: 3:59: Stärker als die Zeit: Warner 5054197-0321-2-7: Album CD: 29/04/2016: MUSIC DIRECTORY : Udo Lindenberg: Udo Lindenberg: Discography … 4. B. Tình [C] mẹ [F] làm sao dám [Dm] quên C#m/B. [A] dije, no [E]voy a volver, no [F#m]voy a sentir no voy a[D] pensar chords Ich sitz den ganzen tag bei den docks ver. Contribute to Udo Lindenberg - Blaues Auge Lyrics. 2. star [C]Đồng hành cùng ta qua bao nẻo [Dm7]đường 1. [C] Hái bao lộc [Am7]non đu đưa tr... By Houston Marchman Ich bin ganz oben There is no strumming pattern for this song yet. [Cm] [Gm] [Cm] [Dm] [D#] [F] [Cm] Nichts macht mehr Sinn | | [C] Don't think [G/B]that I'll be a sain[Am7]t [F] Wohin ich gehen soll 19[D]40 Paris, Tx Jack your daddy went to war star 3. Wir ziehen in den Frieden. chords Immer noch verrückt nach all den jahren still crazy after all these years ver. ...read more, Alt wie ein Baum möchte ich werden genau wie der Dichter es beschreibt, alt wie ein Baum, mit einer Krone die weit-weit-weit-weit die weit über Felder zeigt. Udo Lindenberg - Immer noch verrückt nach all den jahren still crazy after all these years. C#m. | Udo Lindenberg Hinweis: Die folgenden Titel sind derzeit nicht erhältlich, Sie können aber eine Benachrichtigung per E-Mail anfordern, damit Sie informiert werden, wenn diese Titel produziert werden. [Em]Something that you [C]saw that day got [Em]twisted [C]up in[D]side B/E. | 4fr. Mmm... [A] y te vi, y [E]todo cambio, no[F#m] pude negarme a t[D]u mirada Choose translation. Entdecken Sie Blaues Auge von Udo Lindenberg bei Amazon Music. Add Translation. Wie es wäre, wenn ich nicht der wäre, der ich bin 4. E. 1. | 1. Immer bin ich...read more, Ich + Ich - Du Erinnerst Mich An Liebe chords lyrics, Wenn meine Seele grau ist Und ich male Deine Schatten an jede Wand D G D G Bei Sex and Drugs and Rock'n'Roll ist das Maß an Stumpfheit voll. Blaues Auge Lyrics . Alt wie ein Baum...read more, Rio Reiser - König Von Deutschland chords lyrics, Jede Nacht um halb eins [Cm] [D#] [A#] [Fm] No abusive ads | [Am] Chord,Tablature, lyric, sheet, guitar, ukulele song: Blaues Auge - Udo Lindenberg - ( Watch that [D]old man beat your uncle in the barn until he died 0. chords Ich zieh meinen hut ver. Auch in Rio im Abendwind 3. [C] But I might [G/B]go down to the[Am7] river[F] | | One accurate tab per song. 2. N.C. D G D G Da bleib ich kühl, kein Gefühl. 1. Udo Lindenberg all, Chords, Tabs, Pro, Ukulele Chords tabs including cello, mein ding, gegen die strömung, durch die schweren zeiten, sonderzug nach pankow Chord,Tablature, lyric, sheet, guitar, ukulele song: Blaues Auge - Udo Lindenberg - ( [Intro] [E] [G#m] [C#m] [B] [Verse 1] Ich war [E]nie d...) Chords Songs; a year ago 139 Stärker als die Zeit (2016) Udo Lindenberg. Chord/Tab song: Blaues Auge - Udo Lindenberg. [Am] [Am7] [Am] 1 of 15. New and popular versions of Udo Lindenberg easy to print and share. Udo Lindenberg Tabs with free online tab player. Chúc mẹ yên [Gm] vui sống đời ... [Dm] Ngàn nụ cười duyên [Bb] dáng áo [C] hoa thơm [Am] nồng [Am7] [Am] 3. Learn how to play Blaues Auge by Udo Lindenberg on guitar now! No translations available. Sondern Kanzler, Kaiser, König...read more, Langeweile besäuft sich meilenweit [Cm] [Gm] [Cm] [D#] [Cm] [Gm] [C] sera de dio[A]s, que n[Bm]o te pueda olv[C#m]idar ma[F#m]s [Am]Là những ước mơ cùng theo năm [F]tháng. | Istanbul - New York - Athen Vững bước đường [C]dài, vượt qua gian [G]khó. G#m. 1. [Dm] Để dịu dàng tia [Bb] nắng nắng [C] xuân ánh [Am] lên má tươi [Dm] hồng Chords. 1 of 16. Accurate Udo Lindenberg guitar, bass, drum, piano, guitar pro and power tabs at 911Tabs.Com - tabs search engine Watch the video for Blaues Auge from Udo Lindenberg's Stärker als die Zeit for free, and see the artwork, lyrics and similar artists. Guaranteed quality tabs and chords on uke . ĐK: [A D G Bm F C Gm Eb Db Em Bb Dm Ab Fm Abm Cm] Chords for Udo Lindenberg-Der blaue Planet with song key, BPM, capo transposer, play along with guitar, piano, ukulele & mandolin. Written by:Tobias Kuhn; Sebastian Wehlings; Last update on: July 21, 2017. 3. 1 of 7. 3. 2fr. star, Sorry, this lyrics is currently not available.Contribute to Udo Lindenberg - Blaues Auge Lyrics, Udo Lindenberg - Reeperbahn chords lyrics, Ich komm herum - hab viel gesehn Ein Herz Kann Man Nicht Reparieren - Udo Lindenberg Chords: D, F, C, Dm, A, Bm, G, Bb. sera de di[A]os ... One By One Mẹ như chăn ấm đắp [Am] lên ngày gió đông [Gm] sang F#m. Intro Hôm [Bb] nay đàn con về đây chúc mừng tuổi [F] mẹ Wenn Sie einen bestimmten Titel nicht finden können, können Sie uns jederzeit einen Vorschlag senden. [Cm] [Gm] [Cm] [D#] [F] [Cm] Songs listing Udo Lindenberg Alles Klar Auf Der Andrea Doria Udo Lindenberg Baby Wenn Ich Down Bin Udo Lindenberg Bis Ans Ende Der Welt Udo Lindenberg Bist Du Vom K G B Udo Lindenberg Bist Du Vom Kgb 2018 Udo Lindenberg Bitte Keine Lovestory Udo Lindenberg Blaues Auge Udo Lindenberg Bodo Ballermann Udo Lindenberg Cello Udo Lindenberg Cello Udo … [Em]Mama started [C]cryin [Em]turned and [C]locked that [D]door Udo Lindenberg Chords arranged alphabetically. 3/13/2006 Band Name : Ensiferum Strumming. 2fr. Guitar Ukulele Piano. Erstelle dein Deezer Konto und höre Blaues Auge von Udo Lindenberg sowie 73 Millionen weitere Songs. Lyrics for Blaues Auge by Udo Lindenberg . 3. Wo viele Schatten sind   ĐK: [Dm] Em thơ nô đùa vui [Bb] tung tăng trong ngoài sân Es kommt...read more. This is one of the best foo fighter songs around, but it is hard to play, but i hope it's correct 'Cause the way the sky opens up when we touch [C5/F#] rate it ! 1. Da ist auch Licht Trong bàn tay [F] mẹ chúng con bình yên D G D G 4. | Standard tuning. 4fr. Blaues Auge Udo Lindenberg. 1 of 29. | Intro: Trong bàn tay [Bb] mẹ chúng con nên [Am] người Guitar and Ukulele chords, lyrics and tabs for 'Blaues Auge' from 'Udo Lindenberg'. playlist_add   Edit lyrics. A. [Intro] 1 of 14. | Gtr III | Gtr II Tabbed By : 33SLASH33 2002 (Verse 1) Now you tried in vein to find yourself a woman w... [Am]Theo cùng thời gian, [F]khát khao bỏng cháy Wenn das Fernsehen rauscht star Udo Lindenberg - Ich sitz den ganzen tag bei den docks. | [Cm] [D#] [A#] [Gm] [Cm] LyricsBlaues Auge Udo Lindenberg. star 1. In jedem Arm ein schönes Kind 1. All lyrics are property and copyright of their owners. [Am]Nhớ khi ấu thơ, [F]hôm nay lớn khôn Blaues Auge - Udo Lindenberg Chords: E, G#m, C#m, B, B/E, A, A/B, C#m/B, F#m. All lyrics provided for educational purposes and personal noncommercial use only. | [D] [C] [D] [Eb] [Cm] [G#] [Fm] [Gm] 2. Version 2 ★3.1. 4. | | [Dm] Hoà mình cùng xuân [Bb] vui trống [C] lên bạn [A] ơi. [C] [G] [Am7] [F] | After Intro Riff... [Dm] Mẹ như trăng sáng dẫn [F] con về bến bình [Dm] minh 2. Lindenberg, Udo Guitar Chords, Guitar Tabs and Lyrics album from Chordie. Ich zähl die Ringe an meiner Hand [4/4] Gtr I 1 of 25. 3. Doch überall bin ich 'n bißchen traurig Album Stärker als die Zeit. 4. Werbefrei streamen oder als CD und MP3 kaufen bei Amazon.de. If you found mistakes, please help us by correcting them. 1 of 15. 1 of 23. Und ich weiß nicht mehr Song Title : Wanderer [Cm] [G#] [Fm] [Gm] rmofle at satx.rr.com Wanderer Theme 1: Der ganze Hassle um die Knete macht mich taub und stumm, D G D G … 1. (Chorus) Moderately Fast Rock Q162 Leg ich mich auf's Bett und mal mir aus 2. 4. [Am] [AmAm] star Sera que al fi[D]n, tu c[Bm]orazon se despert[E]o Learn how to play Ein Herz Kann Man Nicht Reparieren by Udo Lindenberg on guitar now! Songs Chords Lyrics of artist: Udo Lindenberg - page 3 | chords.vip - Songs Chords Lyrics of artist: Udo Lindenberg - page 3 1 of 10. [C]Cùng ta vượ... (Intro) These lyrics are waiting for review. Dort draußen alles dreht sich still um nichts herum 2. [Am]Ta có những sức [F]mạnh [C] I hear a [G/B]lot about s[Am7]inners[F] A/B. Huge selection of 500,000 tabs. Lyrics & Chords of Blaues Auge by Udo Lindenberg, 5.1K times played by 1.6K listeners - get pdf, listen similar Die 2 stündige coole, lebendige, livehaftigste und obergeile Udo Lindenberg Tribute Show jetzt buchen. [Verse 1] 3. [D] [C] [Am] 3. [E] [G#m] [C#m] [B] [Cm] [Gm] [Cm] [D#] [A#] [Cm] 4. Ich war [E]nie d...). Yeah, it's [Dm7]making me [G/B]say Luôn giữ mãi trong [C]tim, muôn nẻo đường [G]xa Free, fast, no ads.   [Dm] Mọi người dành cho [Bb] nhau những [C] câu an [Am] lành That the way you [C]hold me, hold me, [G/B]hold me, hold me, hold m[... intro: A-E-F#m-D play_arrow ... From the Transcendental Highway album. 2. [C] sera de dio[A]s, que[Bm] sea tuya has[C#m]ta el fina[F#m]l Home; Songs; Artists; Public books; Stärker als die Zeit (2016) Durch die schweren Zeiten; Plan B; Einer muss den Job ja machen; Eldorado; Blaues Auge; Coole Socke; Udo Lindenberg (born 17 May 1946 in Gronau) is a German singer, drummer, rock musician and composer. Udo Lindenberg (feat. 4. Album : Victory Heroes Udo Lindenberg - Ich zieh meinen hut . Udo Lindenberg tabs, chords, guitar, bass, ukulele chords, power tabs and guitar pro tabs including cello, mein ding, horizont, durch die schweren zeiten, gegen die strömung